Mieszkaniec​​ Trzcianki zwycięzcą ​​w międzynarodowym ​​konkursie

W tegorocznej edycji prestiżowego oraz międzynarodowego konkursu organizowanego przez Google - Google ​​Online​​ Marketing ​​Challenge​​ 2017​, mieszkaniec Trzcianki, a także absolwent trzcianeckiego Liceum Ogólnokształcącego im. Stanisława Staszica, obecnie student Aplikacji Internetu Rzeczy na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (UAM) - Damian ​​Koniuszy​, został Europejskim​​ Zwycięzcą​​ GOMC ​​2017​, zdobywając tytuł “AdWords​​ Business​​ Regional Winner ​​Europe​”! W skład zwycięskiego zespołu oprócz Damiana wchodzili także, Michał Paszyn (kapitan), Marek Buliński (wice kapitan), Kamila Malanowicz, Kamil Poturalski oraz Aneta Disterheft.

REKLAMA

W sumie pokonali oni ponad 2600​ ​zespołów ​​z ​​65​ ​krajów​ ​z ​​całego ​​świata, ​​w ​​tym ​​ponad ​​1180 zespołów ​​z​​ samej ​​Europy.

Poza zwycięskim zespołem w finałowym Top 5 Europy znalazł się także drugi zespół studentów z UAM w składzie Dawid Śliwiński (kapitan), Mateusz Halicki (wice kapitan), Iwona Piastanowicz, Anna Zadroga, Anna Topczewska oraz Tomasz Sikorski. W półfinałowym Top 15 znalazł się kolejny zespół UAM.

Wszystkimi trzema zespołami opiekował się pochodzący z Piły dr Wojciech Czart, członek Global Academic Panel Google oraz jury Collegiate ECHO Marketing Challenge fundacji Marketing EDGE (Educate, Develop, Grow, and Employ), a także wykładowca na UAM Poznań, gdzie prowadzi dwusemestralne zajęcia z zakresu marketingu internetowego dla kierunków Technologie Komputerowe (I-go stopnia) i Aplikacje Internetu Rzeczy (II-go stopnia) prowadzonego wspólnie przez UAM i Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, w których studenci przygotowywali się do tegorocznej edycji konkursu.

Ze względu na znaczny wzrost wymagań w porównaniu do poprzednich edycji konkursu, sukces odniesiony w tym roku był szczególnie wyjątkowy. W poprzednich latach studenci byli oceniani ze względu na efektywność wykorzystania jedynie reklam tekstowych. W GOMC 2017 natomiast, byli oceniani pod kątem wykorzystania prawie pełnej funkcjonalności platformy AdWords m.in. przygotowania i optymalizacji reklam responsywnych, rozszerzonych tekstowych, graficznych, wideo, produktów, lightbox, Gmail i aplikacji mobilnych kierowanych na sieć wyszukiwania, reklamową, Gmail oraz YouTube. Uczestnicy mieli możliwość wykazania się swoimi umiejętnościami w zakresie grafiki, wideo oraz budowania aplikacji mobilnych.

Europejscy​​ Zwycięzcy​ wraz z opiekunem wezmą udział w GOMC​​ Europe ​​AdWords​​ Business Winner​​ Summit​w europejskiej centrali Google w Dublinie.

 

(Na zdjęciu od lewej Damian Koniuszy, Aneta Disterheft, Kamila Malanowicz, Michał Paszyn, Marek Buliński, Kamil Poturalski).

 

To może Cię także zainteresować:

Źródło: kontakt@ddwlkp.pl | foto: kontakt@ddwlkp.pl

 

Poglądy przedstawione w niniejszym materiale są wyłącznie poglądami Autora. Materiał został opublikowany przez Autora - zachowana pisownia oryginalna tekstu. Szczegółowe informacje znajdziesz w Regulaminie. Jeśli uważasz, że niniejsza publikacja jest jego naruszeniem lub narusza ona obowiązujące przepisy prosimy o zgłoszenie tego faktu TUTAJ.

Przeczytaj także:

© 2012 - 2021 PCT24.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Logotyp PCT24.pl jest znakiem powiązanym z Portalem PCT24.pl oraz jego wydawcą ROZWOJOWI.com, którego jest własnością. Może być wykorzystywany w celach zgodnych z przeznaczeniem i za zgodą wydawcy.
Użytkowanie portalu oznacza zgodę na jego Regulamin oraz Politykę Prywatności.

Używamy plików cookie, żeby ułatwić Ci korzystanie z portalu. Dowiedz się więcej o celu ich używania w naszej Polityce Prywatności i Regulaminie Portalu.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki